Art. 1
Er wordt steeds gevraagd contant te betalen bij vertrek.
Dit wil zeggen het totale bedrag heen en terug (indien zo geboekt) incl. BTW.
Indien een factuur is gewenst, wordt deze na thuiskomst verstuurd.

Art. 2
Aanvragen voor het vervoer van personen naar een luchthaven, treinstation of andere locatie, gebeuren bij voorkeur via

Art. 3
Bij een aanvraag dient de klant alle gegevens te bezorgen die betrekking hebben op het gevraagde vervoer. Deze bevatten ondermeer de juiste naam, adres, gsm- of telefoonnummer, aantal personen, bestemming, data en tijdstippen van het vervoer. Voor luchthavenvervoer houdt dit ook in het vluchtnummer van de terugreis.

Art.4
De prijzen vermeld op deze (of andere) website(s) en zijn slechts indicatief. Ze kunnen in geen geval als vast beschouwd worden. Ze zijn geldig voor gemeenschappelijk vervoer. Dit betekent dat er de mogelijkheid bestaat dat er nog andere klanten mee vervoerd worden tijdens dezelfde rit. Indien specifiek privévervoer gewenst is, zal er per rit een extra vergoeding van 30 EUR aangerekend worden.

Art. 5
De uiteindelijke prijs van een vervoer hangt af van de bestemming, de woonplaats van de klant(en), het aantal personen en het aantal tussenstops. De prijs die aan de klant meegedeeld wordt is slechts 1 maand geldig. De klant dient dus binnen de maand te bevestigen of hij op het aanbod ingaat of niet.

Art. 6
Bij foutieve of ontbrekende communicatie van de gegevens vermeld in artikel 3, kan Vervoer2Airport niet verantwoordelijk gesteld worden voor het niet (tijdig) uitvoeren van het vervoer.

Art. 7
Vervoer2Airport haalt de te vervoeren personen op ongeveer 3 uur voor het vertrek van de heenvlucht voor wat betreft Zaventem en ongeveer 3u30 voor wat betreft Charleroi. Afwijkingen tot 15 minuten vroeger of later zijn steeds mogelijk (bv. wegens gemeenschappelijk vervoer). Bij uitzonderlijke omstandigheden zoals files, stakingen, wegenwerken of weersomstandigheden, kan Vervoer2Airport eenzijdig een vroeger ophaaluur vastleggen en dient Vervoer2Airport dit te communiceren aan de klant.

Art. 8
Indien de klant niet tijdig op zijn bestemming zou aankomen wegens pech of ongeval van een wagen van Vervoer2Airport, en daardoor de vlucht zou missen, heeft de klant het recht om de reissom of de kosten voor het omboeken van de reis te verhalen op Vervoer2Airport.

Art. 9
In geval van niet tijdige aankomst op de bestemming om een andere reden dan vermeld in artikel 8 (bv. door files, stakingen, wegenwerken, weersomstandigheden, …) kan Vervoer2Airport in geen geval aansprakelijk gesteld worden.

Art. 10
Bij een terugreis via Zaventem wacht een chauffeur van Vervoer2Airport de klanten op in de aankomsthal aan de JAVA Coffee bar (richting liften en roltrappen) met een bordje “Vervoer2Airport”.

Art. 11
Het is de plicht van de klant om Vervoer2Airport te verwittigen wanneer een vlucht afgelast werd/wordt, of wanneer er zich vertragingen van meer dan 1 uur voordoen. Bij ontstentenis hiervan, kan Vervoer2Airport niet verantwoordelijk gesteld worden voor het niet (tijdig) uitvoeren van het vervoer.

Art. 12
Het is de plicht van de klant om Vervoer2Airport tijdig te verwittigen in geval van verlies of uitzonderlijke vertraging van bagage. Bij ontbreken hiervan houdt Vervoer2Airport zich het recht voor om bij de terugreis maximaal 30 minuten na het einde van de bagageaflevering terug te vertrekken. Extra wachttijd dient door de klant vergoed te worden aan 25 EUR per begonnen uur.

Deze algemene voorwaarden kunnen ten allen tijden door Vervoer2Airport worden gewijzigd en zijn direct beschikbaar op Vervoer2Airport. Gewijzigde algemene voorwaarden zijn direct van toepassing.